Délka záruky je 2 roky. Tato doba začíná dnem vystavení faktury. Reklamace je podmíněna průkazností nákupu reklamovaného zboží (doklad od zboží + záruční list).
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
- poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při
převzetí)
- neodbornou instalací, zacházením či obsluhou, použitím, které jsou v
rozporu s určením
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry
podmínkám běžným
- zboží bylo poškozeno živly
- zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s
podmínkami
REKLAMAČNÍ ŘÁD:
Povinnosti kupujícího:
Kupující je povinen dodané zboží při převzetí prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách.
Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:
Na e-mailovou adresu obchod@vozimedeti.cz
Poštou na adresu provozovatele
Osobním doručením.
Číslo faktury
Co nejvýstižnější popis závad a jejich projevů.Doložit doklad o vlastnictví zboží (doklad od zboží + záruční list).
Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 7 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.
Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
OBCHODNÍ PODMÍNKY
V případě nejasností má provozovatel právo kontaktovat zákazníka prostřednictvím jím sdělených údajů, a proto je v zájmu zákazníka zadávat tyto údaje pravdivě a svědomitě.
Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednání s nákupním řádem. Po odeslání objednávky zákazníkovi mu přijde zpětně potvrzovací mail. Pokud se nezobrazí informace o odeslání objednávky nebo nedorazí kopie objednávky na zadaný email, kontaktujte nás.
Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s provozovatelem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahu při řešení případného problému. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně kontaktovat provozovatele internetového obchodu www.vozimedeti.cz. Nepřijme-li zákazník objednanou zásilku, způsobí tím provozovateli škodu (poštovné, dopravné a balné), která bude následně vymáhána občansko-právní cestou.
Vážíme si Vaší důvěry a chráníme data našich zákazníků před zneužitím. Veškeré informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Veškeré údaje získané od zákazníků užíváme výhradně pro vnitřní potřeby společnosti, nejsou prodávány, předávány, ani jinak zpracovávány pro potřeby třetích stran (vyjma přepravních společnosti PPL a Česká pošta, kterým jsou předány v minimálním množství, nutném pro doručení Vaší zásilky).
Zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu (nejpozději však do 10 pracovních dnů).
Storno objednávky ze strany zákazníka
Storno objednávky lze provést jen e-mailem na adrese obchod@vozimedeti.cz a je nutno uvést číslo objednávky. Storno nelze provést telefonicky! Objednávku lze stornovat maximálně před expedováním zásilky. Ve chvíli, kdy dojde k předání zboží spediční firmě, nelze již provést storno bez smluvní pokuty - viz upozornění níže.
UPOZORNĚNÍ: Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb.) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude expedovaná objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude v každém případě požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (smluvní pokuta) ve výši 500,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazená smluvní pokuta), budou postoupeny společnosti k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených..
DOPRAVA A ÚHRADA
Jednotlivé způsoby odběru a úhrady si zvolíte v objednávce.
PPL - expresní balíková služba
Cena dopravného PŘI PLATBĚ PŘEVODEM NA NÁŠ ÚČET:
(platba před zasláním zboží bezhotovostně na náš účet. V objednávce zvolte způsob platby PŘEVODEM
- Po ČR ZDARMA od 6.000 Kč
- Po ČR od 1 Kč do 5.999 Kč: 110 Kč
- Cena balného: ZDARMA
Cena dopravného PŘI PLATBĚ NA DOBÍRKU:
(Zaplatíte až při převzetí zboží)
- Po ČR ZDARMA od 6.000 Kč
- Po ČR od 1 Kč do 5.999 Kč: 135 Kč
Termín dodání: obvykle do 3 až 6 pracovních dnů. Pokud zboží nebude skladem, bude Vás kontaktovat náš pracovník, který Vám sdělí, kdy máte zboží očekávat.
Zboží Vám zašleme přes expresní balíkovou službu PPL (PPL - Professional Parcel Logistic, s.r.o.) Zboží je důkladně zabaleno a pojištěné proti poškození, krádeži atd.
Termín doručení zboží na zvolenou adresu Vám sdělíme na Váš telefon uvedený v objednávce ihned po vyřízení objednávky. V případě, že by Vás PPL v tento den nezastihla na Vaší adrese, nechá Vám ve schránce oznámení o uložení zásilky na regionálním depu. Telefonicky si můžete objednat opětovné doručení na místo a v čase (mezi 9-16 hod.), který si s pracovníky PPL domluvíte. Toto druhé doručení je ZDARMA. Případně si můžete zboží odebrat i v regionálním depu společnosti PPL. Předpokládaný čas prvního doručení a případně adresu regionálního depa, které odpovídá Vaší adrese zjistíte po zadání čísla balíku PPL (uvedeno v mailu s potvrzením expedice) nebo Vašeho PSČ do formuláře na stránkách PPL. V případě, že PPL v námi avizovaný den nedodá zboží na Vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve Vaší schránce, kontaktujte nás na 777 947 715.
J. z Poděbrad 31
+420 777 947 715
IČO 75546116
DIČ CZ8262195799